Dans

2kommentarer

Fm bestod mest av lite enklare städning så som damma,dammsuga och våttorka, när vi fått i oss lunch la jag mig en stund innan jag kom på att jag behövde handla med innan dansen,så då gick vi ner på stan.
detta blev dagens stora inköp
 Vit till mig och en grön till mannen blev det.
 
Sen var det då premiär för min på dansen, något nervös för nu gillar jag inte fri dans eller att bli svett.
fri dans var det och jag känner mig så larvig när jag fettot trallar runt där, det är verkligen inte min grej och värst var det när de fick för sig att en dans skulle vi härma varandra en kort stund, fattar ni hur det ser ut när de andra ska härma mig som har noll taktkänsla Och noll koll på att kunna koordinera armar ben och höger med vänster?
jobbigt är bara förnamnet
urk är efternamnet.
svett blev jag med!
 
en annan grej som är jobbig är speglar, hate mirror bara så ni vet och vet ni vad?
hela ena väggen var full med speglar!
 
jag har verkligen jobbat med massa jobbigheter idag och vet ni vad mer?
jag hade rent ut sagt skitroligt :))
 
tjerna som var med var alla tjejer som jag känner eller iallafall känner igen så vi kan ta en lättare diskussion om ytligare saker, alla är vi mammor med barn i div åldrar  och där vi alla kroppsmässigt ser lika ut med liknande stora kroppshydda och det känns ju skönt att slippa skumpa runt i nåt dansliknande rörelser bland massa smala superfit mammor men dit jobbar jag mig ju så klart :))
 
nästa vecka ska vi träffas lite tidigare och prata viktnedgång innan vi dansar och jag längtar till då :))
 
nu ska jag snart mata lilla tösen sen bara sova lite

2 kommentarer

A

21 Feb 2013 22:00

Jag sa ju att det skulle vara roligt :-)
Kram till dig

Svar: Ja jag vet du sa det
LINE

alexandra

22 Feb 2013 00:04

hatar också speglar

Svar: Ja de är ett åbäke speciellt sånna kroppsspeglar som finns på väggen
LINE

Kommentera

Publiceras ej