Ditt och datt

2kommentarer

Börja dagen med att jobba, nu hade jag äran att slippa ta mig till själva arbetsplatsen utan skulle bara iväg tidigt för en tv-intervju, det är en enklare del av mitt arbete kan jag väl säga.
nu älskar jag mitt jobb så jag klagar inte så men ibland är det skönt att göra annat, egentligen var det min boss som skulle intervjuas men han låg sjuk sååå fick jag frågan om jag ville ta det.
det ville jag även om jag var supernervös, för det är inte varje dag jag blir intervjuad i tv sådär.
i kulisserna vänta mannen min och vår dotter, han såg vad nervig jag var och skratta lite och tyckte att Ingegärd väl inget...nej men han är ju van vid kamera och att vara framför den jämt, men nu är inte jag det.
 
sen hade jag ett möte med en alldeles underbar människa, har sten koll på hur jag ska göra för att gå ner i vikt så nu gäller bara att hitta en toppenbra dag för starta, har en dag och den lär det bli till 99.9%
 
ikväll kommer en massa killar hit då mannen ska ha en killmiddag och häng, stöten och jag kommer håbadrummets sovrummet för mys och jag funderar starkt på att göra en hårinpakning och sitta i fotbad.
längtar efter att bada men detbfår jag inte göra och då ärmväl fotad nog så gott tror jag.
jag får se kanske jag bara somnar med 
 
vad gör ni på fredagar?
Är ni slavar under tv eller umgås ni på helgerna?

2 kommentarer

A

15 Feb 2013 17:14

vad jobbardu med? Jag har sålt huset så ikväll ska jag på en dejt och drcka vi och fira!
Kram kram

Svar: Jag är forskare. Hoppas du får en underbar kväll
LINE

Lena

15 Feb 2013 21:31

Blir ofta tv faktiskt...Men vi gör naturligtvis annat också =)

Svar: Vad ser ni då på tv, tycker aldrig jag finner nåt intressant så jag funderar på varför vi har en
LINE

Kommentera

Publiceras ej