???

4kommentarer

jag gått och funderat lite idag och jag kommer inte fram till nåt som känns bra, så ni kan väl inputa lite
Ja detta har jag tänkt på, siffror matte och redovisning.
Hur ska jag redovisa min framgång och viktminskning
1. Skriva invignings vikt och minska ner slutsumman hela tiden
2. Behålla invägningsvikt och summera antal minus
3. Andra alternativ
 
Har ingen aning hur jag ska göra och samtidigt vad jag kommer känna mig bekväm med så ni kan väl ge lite input på hur ni ser på,saken och kanske berätta hur ni gjöt och hur ni kom fram till det valet, när ni starta upp.
 
matten i övrigt lär Mongoliet inte bli så storta problem för det är lite av ett arbetsverktyg utan det var mer redovisningen som skapa funderingar, precis som i arbetsvardagen.
 
ge era reflektioner så kan ni hjälpa mig mer en ni anar

4 kommentarer

A

17 Feb 2013 00:02

Jag har startvikten och sedan drar jag av allt som förvunnet. Jag har det även i cm.

Svar: Cm?
LINE

alexandra

17 Feb 2013 10:34

jag gör båda, tycker det är kul:).

Svar: Känner du dig bekväm med båda sätten?
LINE

alexandra

17 Feb 2013 13:10

ja

A

17 Feb 2013 16:48

Jag mäter mig. Det ser man mer på än kg.
Kram

Svar: Var mäter du dig?Bra tips så det ska nog jag med göra
LINE

Kommentera

Publiceras ej