Idag...

2kommentarer

 
                                                         
 
                                            
 
Idag har min bästa vän och jag gått nära på 1 1/2 mil, inte allt på en gång utan lite på fm och vi två tillfällen på em men sammanlagt så kom vi upp i den distansen.
Sjukt häftigt tycker jag men nu har jag lite så ont i minst opertionssår så där tog jag nog ut mig lite i mastigaste laget även om jag inte burit nåt idag.
På måndag ska jag tillbaka til jouren och få ny omläggning så då får jag väl domen om jag skött mig eller inte, nåväl jag har inte superont.
imorgon skall jag försöka få lite jobb skrivet och ta en promenad om vädret tillåter, mina planer, lilla tösen skall vara lite med pappren som är ledig i helgen och måndag innan hans stora jobbiga dagarna sätter in igen
 
                                                         
 
 
Så känner jag mig nu så nu ska jag sova liten stund innan det är dags att mata den lilla fina igen.
 
har ni haft en bra valentinday?
 
 
 
                                            

2 kommentarer

Lena

14 Feb 2013 21:37

Bra gjort att gå så långt!

Svar: Tack tänk att det kan slå till på totaldistans så där :)
LINE

Tackan

15 Feb 2013 12:50

Är det snitt ärren som gör ont eller hjärtoperation ärr?
Skönt att höra att snittet var lugnt! Jag hoppas vårt också blir det. Ja en mycket skum känsla att vi snart är fyra. Ofattbart!!


Svar: Det är hjärtproblem ärren, de andra försvann smärtan efter 14 dagar eller nåt
LINE

Kommentera

Publiceras ej