Telefonen

2kommentarer

Igår kväll ringde telefonen, först var det min läkare som berätta att den diet jag tänkt påbörja idag börja vänta med ett prov behöver gå upp lite så om jag titta in på fredag så kunde de titta på provet igen.
Känns okej.
 
sen ringde en granne och undra om jag ville vara med och dansa på onsdagskvällar.
de är ett gäng model större mammor som träffas och dansar i 40 min med eller utan barn, de börja i höstas och redan då fick jag förfrågan inreda var jag gravids och hade noll lust till det men igår sa jag ja jag kommer.
ser fram emot det :)
 
idag står bra mat i mindre portioner på menyn, promenad, mysa med tösen och när hon sover ska jag försöka skriva ihop lite slutsatser för jobbet.
det är nog det tråkigaste av allt, sammanställningar och staplar men det får jag ta eftersom jag stortrivs med jobbet i övrigt, sen har det fördelen att skriva sammanställningen kan jag ju roa mig med hemma om jag vill bara det är klart när slutdatumet innan kongressen.

2 kommentarer

A

19 Feb 2013 10:06

Roligt att dansa!
Kram kram

Svar: Ja eller nej jag tycker inte det för jag har noll taktkänsla, hatar fridans så där men men vad gör man inte för att få ner lite :)
LINE

Joline

20 Feb 2013 15:40

Men vilken rolig grej med mammor som träffas och dansar!! Det låter jättekul, vilket underbart initiativ!

Svar: Hör och häpna jag hade skitroligt
LINE

Kommentera

Publiceras ej