Valentin day

0kommentarer

Idag är inte vilken dag som helst, det är Alla hjärtans dag, inte bara det för idag har Rick och jag varit tillsammans i 7 år giftet är dessutom 5 år sedan vi gifte oss, så vi firar träbrollop i år :)
 
en allde underbar dag för oss med andra ord, som börjar med att maken drog upp till jobbet vid 4 i natt men han har bara 2 scener som skall tas så han hoppas vara hemma vid 13 igen.
själv åt jag en alla hjärtans dag frukost med bästa väninnan som fyllde år igår, nu är hon med barnen till skolan och jag passar på att skriva lite för min lilla gull sover så fint.
 
Kvällen kommer väninnan med familj hem till oss och äter nåt gott, det är en tradition vi haft i 7 år för vore de inte för dem så skulle inte Rick och jag träffats.
 
Hur uppmärksammar ni att det är alla hjärtans dag?

Kommentera

Publiceras ej