Välkommen till Lines dag

0kommentarer

Detta är min blogg om allt och ingenting men fokus kommer nog ända bli på att gå ner i vikt och få bättre hälsa, men det ligger mer på framtiden en just nu.
just nu njuter jag av att vara mamma till en liten sessa som föddes för några veckor sedan.
 
Line heter jag och föddes i Norge, växte upp i Sverige och efter studenten testa jag på livet som aupair i England och stortrivdes.
Bara 2 månader kvar på apparitionen måtte jag kärleken, nu snackar vi kärleken med stort K eller iallafall med stort R i mitt fall.
Behöver jag tala om att jag inte for tillbaka hem när min aupairtid var slut?
 
Vi flytta ihop, fixa papper och jag plugga och börja jobba och vi levde lyckliga...nästan hela tiden.
Det mörka på vår himmel var att vi inte fick några barn, till en dag med strålande sol förra året då det gick vår väg.
Mådde toppen hela graviditeten, jag växte och blev större som sig bör, vi flytta och jag boa och en vinternatt för några veckor kom hon vår lilla gullunge efter en svår och långdragen förlossning.
Vackrare barn har jag aldrig sett och lyckan var total..i några timmar då upptäckte man att mitt medfödda hjärtfel behövdes opereras, gärna då direkt...
 
Nu är jag tillbaka en erfarenhet rikare men världens finaste tös och make vid min sida och dem är det värt att kämpa för.
 
Lite om mig och vad jag roat mig med på sistone
 
ny på bloggformen så ha tålamod
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej